Хочу почути конкретну відповідь
Добрий день, шановна редакціє! Звертаюся до вас з приводу наболілого питання - надання субсидії. Я пенсіонерка, мені 73 роки. Уважно перечитавши статтю під рубрикою “Роз’яснюють фахівці” (газета “Покровський край” № 1 від 9 січня 2016 року), відповіді на запитання, які мене цікавлять, не знайшла. Додзвонитися на телефон “гарячої лінії” 2-19-22 також неможливо (і до новорічних свят і вже після них). А проблема ось у чому. Перший раз я звернулася в управління соцзахисту населення РДА 20 жовтня минулого року, відстоявши чималу чергу. Перегорнувши сторінки записника (в якому, думаю, була реєстація громадян, котрі зверталися щодо надання субсидії), спеціаліст управління не змогла знайти місця для внесення мого прізвища на оформлення субсидії у жовтні. Видала талон аж на 6 листопада, тобто моя реєстрація переносилася на 15 днів.
Згідно з роз’ясненням начальника цього управління Т.Ф. Колісник у газеті “Покровський край” від 26 грудня 2015 року, цитую: “У разі звернення по субсидію у листопаді, коли субсидія призначається з початку опалювального періоду, при розрахунку субсидії на жовтень застосовуються нормативи, що діяли у жовтні. При розрахунку субсидії на листопад -оновлені нормативи.” Пересічному читачу незрозуміло, що то за розрахунки, які діяли у жовтні, і які це оновлені нормативи.
Тож, з одного боку, знаючи “добрі наміри” Кабміну, відповідно до Постанови КМУ від 28 жовтня 2015 року розрахунки щодо надання субсидії будуть не на користь людям. З іншого боку, я “щиро вдячна” фахівцю управління за те, що перенесла термін моєї реєстрації і не прийняла мої документи на оформлення субсидії відразу. Звісно, мене це обурило. Можливо, треба було б бути більш наполегливою і настояти на своєму, та на той час я була морально знесилена, бо на початку жовтня поховала чоловіка. Звісно, працівник управління, яка мене приймала, бачила чорну хустку на голові, та це на неї не вплинуло. І що ж тепер?! На календарі вже середина січня, а субсидії я так і не отримала.
У мене виникає запитання до фахівців управління: в якій Постанові КМУ зазначено термін розгляду документів, які громадяни подають в управління соцзахисту населення РДА? Моя знайома подавала документи на розгляд з тим, щоб оформитися на роботу у правоохоронні органи. їх мали розглядати і в області, і в Києві, та вже через місяць вона працювала. Невже мої документи на призначення субсидії потребують більш ретельної перевірки, ніж її? То скільки ще мені чекати на рішення про призначення субсидії?
До завершення опалювального сезону залишилося лише три місяці (із шести). А за жовтень-грудень мені довелося заплатити 2211 гривень, це при тому, що я економила газ і сиділа в холодній хаті. Для моєї невеликої пенсії це дуже великі гроші. А ще - моральне потрясіння. Хочеться запитати ще таке: чому нам, людям літнього віку, які ходять з палицями, треба щомісяця навідуватися в управління соцзахисту населення РДА, щоб дізнатися - чи не призначили бува нам субсидію?! Невже не можна про це якось повідомляти, хоча б через районну газету? Можна ж друкувати ці списки, а не ганяти старих людей і в сніг, і в дощ. А давати телефон “гарячої лінії”, який постійно мовчить, як на мене, просто некоректно. Хотілося б почути відповіді на усі ці запитання, а ще дізнатися прізвище фахівця, яка мене приймала.
Світлана Григорівна ОЛЬХОВСЬКА, пенсіонерка,
смт Покровське.
газета "Покровський край" №4(10419) від 19 січня 2016 року
Немає коментарів:
Дописати коментар
Додана можливість залишати коментарі для всіх. Але при цьому введена модерація.